Четвер, 02.05.2024, 03:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Ремезівцівський ЗЗСО

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 109
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


22:42
Засідання школи педагогічної майстерності вчителів- філологів

25 березня 2015 року у Ремезівцівському НВК відбулося засідання школи педагогічної майстерності вчителів української мови та літератури. У засіданні взяли участь: методист РМК Паздзірська М.М.,  учителі української мови та літератури району, дирекція НВК.  Засідання проводила керівник школи педагогічної майстерності Лісова Зоряна Ігорівна. Тема заняття: «Використання інтерактивних технологій  на уроках української мови та літератури».
Керівник ШПМ  Лісова З.І. ознайомила присутніх із планом проведення засідання. Учителі – філологи побували на відкритому уроці з української мови у 8 класі на тему: «Звертання. Вставні слова. Тренувальні вправи», який провела  Лісова З.І. На уроці панував дух патріотизму, адже у святково одягнених вишиванках учні працювали над єдиною культурологічною лінією – рідна домівка, батьки, їхні настанови. Епіграфом до уроку були слова :         

Доки батько живий,
Доки мати жива,
Поспішаймо сказати найніжніші слова
-Рідний тату, - живи!
-Рідна мамо, - живи!
Найдорожчі у світі – це ви,
Тільки ви!
На уроці узагальнення і систематизації знань учнів учитель використовувала  різні форми і методи: «Мовний аукціон», «Кодований диктант», «Робимо вибір», «Мікрофон», робота в парах, творча робота, графічний диктант, тестові завдання, морфолого – синтаксичний розбір речення. Висвітлюючи тему,  учні досконало володіли теоретичним матеріалом, вдало підбираючи  приклади про рідних у світі людей – батьків; подані слова ставили у кличному відмінку і складали із ними речення, зображали схеми речень із звертаннями і вставними словами . Працюючи в парах, визначали стиль мовлення даного тексту і вид звертання.  Захоплююче учні працювали із «Кодовним диктантом», де визначали групи вставних слів за значенням. Одночасно здійснювали взаємоперевірку знань . Зоряна Ігорівна на уроці використала міжпредметні зв’язки: українська література -  художня декламація поезії учнями напам’ять «Прекрасні звертання» (Лісова З., Григорович В.,Гайдар Юлія, Ружицька С., Смерека Б.,) артистично звучала гумореска П.Глазового «Казка» (Смерека Н.) , музичне мистецтво -  із уст восьмикласників задушевно линули пісні із використанням звертань «Батьку мій, лебедю білий» (виконала Лісова З.),«Мамина черешня»(виконав Смерека Н.) . Учні досконало володіють прислів’ями  про батьків із усної народної творчості «Шануй батька й неньку, то буде тобі скрізь гладенько» (Гайдар Юрій,  Бандура Н., Смерека Ю., Замостний  В., Зарічна М., Леськів Н.) .                                

На завершення уроку прозвучала інсценізація вірша Г. Вієру «Мамо, чому?»  у виконанні матері (Григорів О.Й.) і сина (Григорів І.). Зоряна Ігорівна – творча і чуйна людини, яка вміє зацікавити учнів, заохочувати до роздумів, співпраці. Відчувається тісний контакт учителя і учнів. Методист РМК Паздзірська М.М. і заступник директора з навчально – виховної роботи  Смерека О.М. подякували  вчителю і учням за плідну  роботу на уроці.                                            

Засідання продовжили учителі – філологи  Гулай Г.П. (Сасівський НВК) і Савчук О.Б. (Зозулівський НВК), які поділилися досвідом роботи. Гулай Г.П. наголосила, що     «уроки української мови та літератури, організовані за інтерактивними технологіями, сприяють розвитку мислення учнів,  уміння вислухати однокласника і зробити свої висновки, вчитися  вислухати  думку іншого і вміти аргументувати свою відповідь».   

 Наступний етап робот – керівник ШПМ Зоряна Ігорівна поділилася досвідом роботи «Методика подачі домашнього завдання» (презентація).  Опрацювала із філологами «Пам’ятку для вчителя» - наголосила, що «домашні завдання не повинні бути одноманітними та однотипними, необхідно підходити диференційовано при плануванні домашнього завдання».              

Підсумовуючи роботу засідання,  методист РМК Паздзірська М.М. наголосила на важливості використання інтерактивних технологій  на уроках української мови та літератури, адже це  «інструмент, що дозволяє значно урізноманітнити достатньо однотипну форму пізнання оточуючої дійсності, якісно інший підхід  до організації освітньої діяльності».                                                                            

 На завершення директор  Кіт Г.М. подякувала усім присутнім за проведення заняття школи педагогічної майстерності  вчителів – філологів на базі Ремезівцівського НВК.

                                                                       Керівник школи педагогічної майстерності 
вчителів української мови та літератури
Лісова Зоряна Ігорівна


                                                                                                                                             
  

Переглядів: 598 | Додав: Lesjasm | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів