У березні на базі Шпиколоської ЗОШ І – ІІІ ст. відбулося засідання ММО вчителів української мови і літератури та світової літератури. Щедро і гостинно зустріла школа своїх відвідувачів в особі заступника директора з навчально – виховної роботи Балич Л.Г. Засідання працювало плідно і творчо. Цікаво і захоплююче провела урок – дослідження з української мови у 7 класі «Групи сполучників за будовою. Правопис сполучників» Вульчак Н.М. На уроці було використано сучасні форми і методи навчання та ІКТ. Учні із задоволенням працювали індивідуально і в парах, складали « Асоціативний кущ» про сполучник, заочно мандрували по Хрещатику, досліджували теоретичний матеріал, закріплювали вивчену тему у практичній діяльності. Активно пройшла самоперевірка розподільного диктанту і взаємооцінювання творчих робіт. Наталя Михайлівна задала диференційоване домашнє завдання. Підсумовуючи вивчений матеріал на уроці, провела евристичну бесіду і складання сенкану. Учасники ММО : Лісова З.І. - керівник методоб`єднання, вчитель української мови та літератури (Ремезівцівський НВК) та Богонюк Г.Г. - вчитель світової літератури (Жуківська ЗОШ І-ІІ ст.) обговорили методику проведення сучасного уроку мови, поділилися досвідом висвітлення даної теми у своїх класах. Наступним актуальним видом роботи був проведений майстер – клас «Розвиток культури мовлення на уроках української мови» і круглий стіл «Система роботи з обдарованими дітьми на уроках української мови та літератури». Підсумовуючи нашу роботу на засіданні, члени ММО розкрили актуальні теми нової методичної літератури, наголосили на важливих завданнях учителя – словесника у наше сьогодення. На завершення ми пройшлися світлими коридорами школи, відвідали класні кабінети, творчі лабораторії вчителів. Особливо запам’ятався всім обладнаний у місцевому стилі музей гончарства. Цікаві розповіді про творчі здобутки сучасної національної школи провели вчителі: Гуляк Б.П. і Гайдар А.Г. Вульчак Н.М. щедро обдарувала присутніх на засіданні гончарними виробами. Засідання ММО має велике значення для підвищення фахового рівня кожного творчого педагога.
|