Новий етап у розвитку шкільної освіти пов'язаний з упровадженням Закону України "Про освіту", реалізації Концепції Нової української школи, компетентнісним підходом до формування змісту та організації освітнього процесу. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, доозброєння його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які б дозволили йому перебудувати освітній процес відповідно до нових вимог і підходів.
Саме тому, 02 листопада 2017 року на базі Ремезівцівського НВК відбулося засідання методичних об’єднань: вчителів початкових класів, суспільно – гуманітарного, природничо – математичного, художньо – естетичного циклів, МО класних керівників Ремезівцівського освітнього округу.
Заняття проводитись за таким планом:
План заняття
Теоретичне питання. Концепція Нової української школи.
|
МО суспільно - гуманітарного циклу.
- Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання випускників загальноосвітніх шкіл. Актуальні аспекти підвищення рівня педагогічної майстерності вчителя у підготовці учнів до ЗНО
- Робота у мікрогрупах.
- Реалізація інтегрованих надпредметних змістових ліній. Моделювання методики уроку в контексті оновлених програм.
- Обмін досвідом з питань самоосвіти
- Новинки педагогічної преси
|
МО природничо - математичного циклу
- Теоретичне питання. Зв'язок навчання з реальним життям. Ознайомлення із завданнями Програми Pisa
- Робота в мікрогрупах
- Спільне опрацювання матеріалів по створенню проектів.
|
МО початкові класи
- Круглий стіл. “Нова українська школа. Педагогіка партненства”
- Робота в мікрогрупах.
- Використання Інтернет ресурсів у професійній діяльності вчителя.
- Актуальний інструктаж. Особливості інтегрованого уроку
|
МО художньо - естетичного циклу
- Особливості проектування (моделювання )й методики уроків в контексті оновлених програм.
- Робота в мікрогрупах.
- Особливості роботи з обдарованими учнями.
- Підготовка школярів до участі в конкурсах
|
МО класних керівників
- Планування виховної роботи класних керівників в умовах Концепції “Нова Українська Школа”
- Правовиховна та правоосвітня робота з учнями.
- Психолого-педагогічні методи і прийоми у діагностико-корекційній роботі класного керівника з дітьми з девіантною поведінкою.
|
Нова Українська Школа зорієнтована на практичні результати, досвід особистої діяльності, вироблення ставлень, що зумовлює принципові зміни в організації навчання, яке стає спрямованим на розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань і умінь учнів. Підтвердження вищесказаного учасники семінару реалізовували у практичній частині заняття.
|